• Parfumy
    • Tipy a inšpirácie
      • Trendy v líčení
      • Starajte sa o seba
    • Zaujímavosti
    • O nás
      • Nákupné triky
    • Home
    • Značky od A po Z N - S
    • Penhaligon’s – vône so silou emócií

    Penhaligon’s – vône so silou emócií

    Veronika Janoušková | 4 marca, 2015 |

    Predstavte si, originálna značka vyznačujúca sa kvalitou – Penhaligon’s – mala pôvodné sídlo v holičstve, kde William Penhaligon fungoval a ponúkal svoje prvé vône zákazníkom. Dobrá reklama sa však šíri rýchlo.

    Kto by to kedy povedal, že vône, ktoré sa predtým predávali len v blízkom okolí, raz budú voňať ľuďom na celom svete? Počiatky neboli jednoduché, ale ctihodný občan, William Penhaligon, to ľuďmi vedel. Všade ho poznali ako duchaprátomného, vtipného a veľmi kreatívneho človeka, ktorý sa vedel inšpirovať fakticky čímkoľvek. Mal veľké šťastie na neobvyklé momenty. Vždy, keď niečo zažil / opakovane zažíval, nedal si pokoj dovtedy, kým nevytvoril parfum navlas rovnaký, ako bola kompozícia vône, ktorú cítil v danom okamihu. Napríklad jeho prvý parfum – uvedený na trh v roku 1872, pánsky parfum Hamman Bouquet – bol inšpirovaný susednými tureckými kúpeľmi. Prichádzalo odtiaľ smerom k holičstvu veľa pary a vône síry, nuž vytvoril čosi podobné.

    Ocenenie pre vône Penhaligon’s

    Do konca Viktoriánskej éry sa William stal parfumérom a holičom i na kráľovskom dvore. A takto sa chýry o ňom niesli ďalej. Keď si vojvoda z Marlborough nechal do paláca Blenheim zaslať vôňu vyrobenú na mieru – pánsky parfum Blenheim Bouquet – už bolo jasné, že v tomto chlapíkovi drieme obrovský talent. O niečo neskôr mu boli postupne udelené až tri kráľovské dekréty (HM The Queen, HRH The Duke of Edinburgh a HRH The Prince of Wales), čo v tej dobre a vlastne i dnes symbolizovalo najvyššiu kvalitu a najvyššie uznanie. Stal sa oprávneným poskytovateľom služieb kráľovnej, vojvodovi z Edinburgu i princovi z Walesu.

    Aj dnes sú vône Penhaligon’s stále poznačené jeho tvorbou. Jeho duch sa odráža vo všetkom, čo značka pustí na trh a naďalej sú veľmi neobvyklé. Ako sa sami vlastníci vyjadrili, inšpiráciu pre parfumy Penhaligon’s nachádzajú jej tvorcovia v tých najpodivnejších chvíľach a miestach. Ich vône majú pripomínať magický moment, ukradnutý pohľad, vykryštalizovanú myšlienku s nápadom dotiahnutým do konca a ďalšie. Nestane sa Vám, že by dva z nich voňali podobne a predsa sú tradičné, lebo ako hovoria súčasní vlastníci, časy sa menia, trendy majú svoj príliv i odliv, no veľkolepé tradície značky Penhaligon’s budú pokračovať.

    Najpredávanejšie vône pre dámy

    Penhaligon´s vône od Elnino.sk

    Penhaligon´s vône

    Pre dámy hľadajúce niečo, čo by v sebe malo aj nevšednosť a kus niečoho, čo dobre poznáte. môžeme vrelo odporúčať vône ako napríklad Night Scented Stock pôvodne z 1976. Night Scented Stock vônia ako ráno, keď sa tma rozplynula a slnko začína svojim teplom tuho vládnuť nad kvapôčkami rannej rosy. Páčiť sa Vám môže i Bluebell. Opojné vône kvetín sa skryli do flakónu príjemnej modrej farby a urobili vôňu Bluebell od roku 1978 najpredávanejšou. Mne osobne sa páči konvalinková Lily of the Valley. Dnes je už síce vynovená, no tú konvalinku cítiť budete. Je nežná a veľmi príjemná.

    Button

    Populárne články

    Odomknite svet relaxácie s kúpeľovými soľami Kneipp

    Poodhaľte s nami tajomstvá korejskej krásy

    Suché šampóny – ako fungujú a ktoré sú najlepšie

    2014 - 2025 © elnino parfum, s.r.o.
      • No translations available for this page
        Cookies & GDPR
        Aby sme poskytli čo najlepšie služby, používame na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení, technológie ako sú súbory cookies. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tomto webe. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
        Funkcionalni Vždy aktívny
        Technické uloženie alebo prístup je nevyhnutne potrebný na legitímny účel umožnenia využívania konkrétnej služby, o ktorú účastník alebo užívateľ výslovne požiadal, alebo výhradne na účely prenosu komunikácie prostredníctvom siete elektronických komunikácií.
        Predvoľby
        Technické úložisko alebo prístup je nevyhnutný pre legitímny účel ukladania preferencií, ktoré nie sú požadované účastníkom alebo užívateľom.
        Štatistické
        The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické ukladanie alebo prístup, ktorý sa používa výhradne na štatistické účely.
        Marketing
        Technické ukladanie alebo prístup je potrebný na vytvorenie užívateľských profilov na zasielanie reklamy alebo na sledovanie užívateľa na webových stránkach alebo na niekoľkých webových stránkach na podobné marketingové účely.
        Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať {vendor_count} dodávateľov Prečítajte si viac o týchto účeloch
        Upraviť
        {title} {title} {title}