Pages Menu
FacebookRss

Vaše voňavé nápady

Categories Menu

Kategória: dňa 18.4.2016 v Vône | Bez komentárov

Story, ako parfuméri kvetiny do vzduchu vyhodili

Story, ako parfuméri kvetiny do vzduchu vyhodili

Každý parfum má svoju story. Chloé Love Story mal príbeh ľúbostný o šírení vône ako svetla, no parfumy Kenzo Flower in the Air a Viktor & Rolf Flowerbomb sú hrdinovia úplne iného druhu. Prekvapia Vás.

Ďalšia ľúbostná story?

Príbehy týchto voňavých nádher, ktoré sa stretli spolu v jednom dueli nepochádzajú z tvorby Rosamunde Pilcherovej a nebudú tak úplne láske. Samozrejme až na Vašu lásku, ktorá môže dať príbehu ešte lepší koniec. Story Kenzo Flower in the Air (2013 – 2014) je poetická a pripomína rozprávku. Príbeh Flowebomb (2005 – 2007) miestami pripomína akčnú story. Prečo uvádzam dva dátumy, keď každá story, či už sfilmovaná alebo knižná, má len jeden dátum vydania? Tieto príbehy mali totiž pokračovanie. Pod názvami týchto parfumov nájdete nie jeden ale rovno dva parfumy. Každý z nich je dostupný buď ako toaletná voda alebo ako parfumovaná voda.

Kenzo a jeho rozprávka Flower in the Air

Story Kenzo Flower in the Air píše pokračovanie myšlienky inej známej vône Flower by Kenzo. Flower by Kenzo. Spomínate si na príbeh, kedy v meste nečakane rozkvitla krásna červená kvetina? Bola prostá a krásna. Vlčí mak by bol normálne bez vône, ale Kenzo si povedal, že jemná krása kvetiny si zaslúži aj ďalšie kvality a táto story iný koniec. Lupienkom kvetiny na mieru vytvoril aj jemnú, no silnú a nadčasovú voňavú krásu. Krásu kvetiny pútničky, ktorá si hovorí: ,,Nikto ma nepestuje, nikto si ma nevolí, proste rastiem. Som všade, tu a tam; odtrhnete ma a budem mať radosť, nechajte ma rásť a budem kvitnúť. Som vlčí mak …” Čo ale neviete je, že k tomu maku potom pristúpila krásna žena. Jediný dotyk s kvetom ju zmenil na vílu v červených šatách. Rozšírila túto krásu do každého kúta (v našej realite do každej parfumérie) a zvesť o neobyčajnej kráske s neobyčajnou vôňou priniesla úsmev do ľudských tvárí. Sila kvetiny urobila svet krajším miestom.

Novozrodené kvetiny však napriek očakávaniam parfumérov značky Kenzo nedokázali až tak dobre šíriť vôňu do vzduchu. Ulice i vody riek a morí boli posiate červeňou, romantika ruže, intimita fialky i jazmínu a tajomný závan živíc dali zrod prirodzenej kráse, no čo si budeme hovoriť, táto vôňa bola predsa len viac intímna a držiaca sa pri tele než vzdušná. A preto dostali nové parfumy Kenzo k pižmovej a púdrovej ružičke nový “ekologický pohon” zvaný “Flower in the Air”, nech len pekne stúpa.

Rozprávka Kenzo Flower in the Air EdT a EdP

Rozprávka Kenzo Flower in the Air a jej dve verzie – vľavo EdT (2014) a vpravo EdP (2013)

Flakóniky sa na seba podobajú ako vajce vajcu, no vône až také podobné nie sú. Ich obsah – pôvodná vôňa Flower z roku 2010 – bol zbavený púdru, ktorý vôňu držal pri pokožke. Kvetinové parfumy Flower in the Air sú menej púdrové. Aby sa vznášali ako pierko, v mysli mužov vyvolávali šteklivé myšlienky a naberali nepredvídateľný smer, kvetinová sila bola obnovená a podporená inými tónmi.

Srdce parfumovanej vody Flower in the Air (2013) je súhra, kde sa medzi sebou pekne dopĺňajú kvetiny ruže, magnólie a gardénie v jeden ultra ženský kvetinový vánok. Energia spočíva v sladkom malinovom úvode a tónoch ružového korenia. Práve tieto tóny dvíhajú Váš voňavý červený obláčik ako teplovzdušný balón do nebeských výšin ako vzdušný, teplý a predsa stále svieži prvok. Tam sa budete prechádzať v rajskej záhrade, tešiť sa z romantiky a vychutnávať šťavnaté maliny a krásne kvety. No a potom prichádza čert – pižmo. To aby sme nezabudli, že sme vlastne stále na zemi, v tele zmyselnej ženy a vzdušná má byť len naša chôdza. A tak sa pekne vznášame ako labute, nad nami krvavo červené zore sťa vlčí mak a okolo nás vzdušný červený šál Flower in the Air. A beda tomu mužovi, ktorý sa doňho zamotá.

Že Vy nechcete zamotávať hlavu, ale len jeho zmysly jemne poštekliť? No tak potom je tu práve pre Vás toaletná voda Flower in the Air z roku 2014 so sviežejšou a ešte žiarivejšou interpretáciou červených makov stúpajúcich do výšin, ale lepšia na každodenné nosenie. Toaletná voda má mladistvejšie srdce, je menej pikantná, ale stále svojim spôsobom elegantná. Ba povedala by som, že táto vôňa je ešte elegantnejšia než parfumovaná voda a trošku menej romantická. Spočiatku sa k Vám dostanú najmä púdrové kvety ruže a frézie. Ani sa nezdá, že by mala zjemnieť, no stane sa tak až o pár minút. Paradoxne sa tóny citrusov a šťavnatej hrušky z úvodu rozvoňajú až keď kvety “prídu k rozumu”. A vlastne úplne logicky. Toaletná voda je ľahšia a preto si nevystačí s vlastným teplom. Ovocné tóny potrebovali len trošku tepla Vašej pokožky, aby dali tejto kytici pocit éterickej ľahkosti.

Akčnejšia story Viktor & Rolf Flowerbomb

Ako sa dá najlepšie rozšíriť vôňa a zmysel pre moderný štýl medzi dámy? Kenzo ju nechal vystúpiť do neba ako vílu v šatách z vlčích makov. Značka Viktor & Rolf má revolučnejšie myšlienky a prináša radikálny spôsob. Urobí takzvanú “explóziu kvetín“. Teda neviem, či to práve takto tvorca myslel, ale mohlo to byť presne tak. Všetko tomu nasvedčuje.

Story začína ako príbeh návrhárov, ktorí mali už po krk nudy chceli rozšíriť trendy medzi všetky dámy. Nemali záujem o ďalší bežný kvetinový parfum ani jemné kvetinové čary. Parfumy pripomínajúce Aladinovú lampu, ampulky, čarodejnícke náradie… to všetko tu už bolo. Táto dvojka chcela niečo výnimočné, rázne. Niečo, čo by urobilo v našej galaxii ďalší “veľký tresk”. Zavreli sa preto do obývačky so skicármi, kreslili a špekulovali, čo podniknúť. Vtom im padol zrak na zapnutý televízor, kde práve bežal dokumentárny seriál o druhej svetovej vojne a nápad bol na svete. A pozrite, aký.

Akčná story Viktor & Rolf Flowerbomb EdT a EdP

Akčná story Viktor & Rolf Flowerbomb EdT a EdP

Na ďalšej módnej prehliadke okrem najnovšej kolekcie predstavili aj svoj nový parfum. Ozval sa tresk, obecenstvo osvetlil záblesk a dámy pišťali. Pohľad na arzenál granátov, za aký by sa nemuseli hanbiť ani teroristi, ich vyľakal. Lenže namiesto ostrých šrapnelov spôsobujúcich poranenia sa začala sálou šíriť omamná kvetinová vôňa a flakón jemnejšej toaletnej vody žiaril vo svetle ako diamant. Od tej doby sa parfumovaná voda Flowerbomb predstavuje ako granát a rázny veľký kvetinový tresk a toaletná voda má nežnejší flakón s diamantovým brusom. Nie je omamná. Ona len šíri žiaru ako svetlica. Takže vlastne je to rovnako účinná zbraň. Kto si chce získať pozornosť, nemusí kričať. Budete ako nežná teroristka. Vezmete granát, odistíte poistku a zvyšok si už viete domyslieť.

Obidve vône majú rovnakú rozbušku jazmínu, frézie, ruže a náložou je pižmový základ s pačuli. Ako som už naznačila, rozdielne sú len tie efekty.

Parfumovaná voda Viktor & Rolf Flowerbomb (2005) rachotí omamnou orchideou a čajovou zeleňou, ktorá priamo nahráva pačuli. Pačuli tak celej kompozícii výrazne dominuje ako záhadná a temná sila a bergamot v úvode dodáva onú potrebnú iskru potrebnú k explózii kvetín. Ak máte niekomu zamotať hlavu, s parfumovanou vodou Flowerbomb to pôjde poľahky.

Toaletná voda Viktor & Rolf Flowerbomb (2007) je o čosi ľahšia a pre mnohé dámy nositeľnejšia. Silné pačuli ožiaril citrusový úvod a teplo ambrovej živice darovalo vôni krásnu žiarivú auru. Parfumovaná voda nebola až taká sladká, no verzia EdT je ešte jemnejšia a sviežejšia. Ale nebojte, výbušný charakter ani tomuto granátu nechýba. Pikantné korenie kvalitne pošteklí nosy. Módny dom nazval toaletnú vodu protilátkou k jedu reality a vyjadrením našich snov. Ak snívate o tom, ako v chladnejší jarný deň či večer zažiarite, tak potom v podstate povedali čistú pravdu. Ja by som si ich však rozdelila. Parfumovanú vodu by som používala na večer a toaletnú cez deň.

Ako vidíte, story týchto parfumov je naozaj plná napätia, no koniec dobrý, všetko dobré. Parfuméri nechali kvetinové tóny lietať vo vzduchu a je len otázkou času, kedy pôjde okolo nejaká dáma a zamiluje sa. A ten happyend môžete urýchliť. Stačí, keď si pôjdete tieto vône cielene vyskúšať a hneď sa stanete nerozlučnými priateľkami.

[Total: 0    Average: 0/5]

Veronika

"Nebudem hovoriť len za seba, keď poviem, že všetci sa chceme páčiť iným a krásne voňať. Ja sa však neuspokojím s tým, čo sa píše na obale, lebo popis si môžete prečítať i Vy, ale každý produkt skúmam do hĺbky. Chcem pre Vás len tú najvyššiu kvalitu, akú e-shop Elnino.sk ponúka, preto na Selfino.sk nehľadajte nič iné než konkrétne argumenty, čím sú prezentované parfumy i kozmetické produkty výnimočné. "

Aktualizované:

Pridať komentár

Príspevok zatiaľ nebol okomentovaný. Buďte prvý kto pridá komentár.

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Share This