Veronika Janoušková | 15 septembra, 2014 |
Kto by nechcel vyzerať tak krásne a neustále mlado, ako Geisha? Všimli ste si to? Zub času nenecháva žiadnu stopu na ich pleti. Geisha vyzerá mlado, či už má 20 alebo 40 a viac rokov. Bude za tým aj kozmetika Diet Esthetic, alebo aspoň niektoré z jej zložiek? My si myslíme, že je to celkom možné.
Kozmetika Diet Esthetic vznikla v roku 1985 v Španielsku. Táto kozmetika sa zameriava na vývoj čisto prírodnej starostlivosti o pleť. U svojich výrobkov využíva zložky, ktoré sa dajú nájsť v prírode a ktoré môžu zlepšiť stav pleti či pomôcť pri predčasnom starnutí. Kozmetika Diet Esthetic obsahuje napríklad hadie sérum, včelí vosk, aloe vera alebo arganový olej. Jej produkty sú vhodné aj pre citlivú pleť a v tomto duchu pokračuje aj nový rad Geisha.
Už ste sa u nás mohli dočítať, ako sa Japonky starajú o svoje vlasy, pleť a ako voňajú. Na tejto našej stránke sme Vám tiež poskytli návod, ako sa môžete líčiť, aby ste vyzerali ako Geisha. Ak chcete urobiť ešte ďalší krok ku krásnej pleti a vôni, potom Vám dávame do pozornosti nový rad značky Diet Esthetic – Geisha.
Predstavíme Vám teda v krátkosti produkty tejto značky, aby ste vedeli, v akých zložkách spočíva ich sila.
Chryzantéma (v japončine Kiku) je kvet, ktorému dáva východná kultúra i medicína veľkú silu. Zistilo sa, že obsahuje veľké množstvo antixidantov, pre ktoré spomaľuje priebeh starnutia a minimalizuje škodlivý dopad UV-lúčov na ľudskú pokožku. Krém Kiku proti vráskam, prvý na obrázku, teda obnovuje prirodzenú ochrannú bariéru pleti a spolu s ostatnými výťažkami podporuje pokožku v zbavovaní sa odumretých buniek a tvorbu kolagénových vlákien, ktoré jej dodávajú požadovanú pevnosť.
Slovo Hikari znamená v preklade z japončiny svetlo. Sérum Hikari obsahuje zosvetľujúce prísady ako výťažok z červeného kaviáru, morských rias, z ryže a omega-3 mastné kyseliny. Sérum rozjasňuje pleť a farebne ju jednotí tým, že pomáha redukovať pigmentové škvrny. Pokožka je zdravá a má svoj prirodzený jas. Pre vodné riasy je typická ich dobrá obranyschopnosť. Aby vydržali neustály dopad slnečných lúčov, ich bunky musia mať pevnú a odolnú štruktúru. Tak si teraz predstavte, že niečo zo svojej odolnosti dajú našej pleti.
Výraz Nami japončina používa ako výraz pre vlny. Telové mlieko Nami Body Soft vyživuje pokožku a vyrovnáva fyziológiu. Obsahuje tie isté látky, ako celý rad, čiže opäť je to červený kaviár, omega-3 mastné kyseliny, riasa Nori, riasa Wakame a ďalšie morské riasy, ryžový extrakt a výťažok z chryzantémy. Osprchujte sa, natrite sa týmto voňavým mliečkom a ocitnete sa na vlne pohody.
Pojem Zenshi vychádza z Budhizmu. Slovo Zen nám je určite všetkým dosť známe a v tomto poňatí by malo znamenať niečo, čo je celistvé, kompletné. Čiže keď príroda, tak ako celok a keď človek, tak celý. Produkt Zenshi je olej z organických esenciálnych olejov. Zanechá pokožku rozžiarenú a hodvábne jemnú, skrátka bude príjemná na pohľad i na dotyk. Ale keďže hovoríme o celku, olej nie je obmedzený len na pleť. Natrite si ním celé telo, pokožku tváre i vlasy buď pred umytím, alebo po zmytí šampónu. Získajú krásny lesk a olej ich ochráni proti suchu. Olej krásne regeneruje poškodené končeky vlasov. Skúste ho.
Kto by nepoznal kvet čerešne zvaný Sakura? Je krásny, voňavý a taký je i olej s rovnakým menom. Ak chcete byť taká voňavá, ako tento kvet, vyskúšajte prírodnú revolúciu vo svete vôní – telový sprej Sakura. Podmanivá vôňa kvetov čerešne je taká intenzívna, akoby pochytala všetky slnečné lúče pri východe slnka nad Japonskom. Úžasná vôňa japonských čerešní, ruží a pivoniek a v základe vetiver, santalové drevo, jantár. Tomu my hovoríme východná fantázia.
Kozmetika z nového radu Geisha je výnimočná. Nielenže krásne vonia, ale je plná presne tých ingrediencií, na ktoré japonské ženy nedajú dopustiť. My si myslíme, že presne v nich spočíta tajomstvo ich večnej mladosti.