• Parfumy
    • Tipy a inšpirácie
      • Trendy v líčení
      • Starajte sa o seba
    • Zaujímavosti
    • O nás
      • Nákupné triky
    • Home
    • Vône Dámske vône
    • Parfumy na červenom koberci

    Parfumy na červenom koberci

    Veronika Janoušková | 23 septembra, 2014 |

    Náš obdiv k niektorým celebritám je nekonečný. Mnohí ľudia bez váhania kúpia parfumy, ktorých obaly skvostne nesú meno filmovej alebo speváckej hviezdy. U iných je to u nich presne naopak. Niektoré celebrity pre svoje škandály skrátka nevzbudzujú dôveru a to isté sa čaká od ich vôní. Ale nemusí to byť vždy tak. Tak ako medzi ľuďmi sa nájdu obľúbení i menej obľúbení, tak i vo svete vôní sú také parfumy, ktoré milujeme a také, ktoré by sme si na seba nenastriekali za nič na svete. Chcete vedieť, čím sa voňajú celebrity a aké parfumy milujú? Prinášame Vám niekoľko zaujímavostí z ich sveta.

    Čo sú tie parfumy celebrít zač?

    Niektoré vône boli vytvorené špeciálne podľa vkusu danej osobnosti a potom uvedené do predaja, kde sa celebrita stala tvárou danej vône. Iné hviezdičky si vybrali z ponuky dostupných vôní a nosia ich bez toho, aby sa tým vychvaľovali. Nie je však v žiadnom prípade pravdou, že všetky celebrity používajú len parfumy a čokoľvek menej koncentrované je pre ne neprijateľné alebo dokonca menej kvalitné. Opak je pravdou. Keď celebrita stúpa po červenom koberci a mieria na ňu stovky objektívov, nebude chcieť zadusiť fanúšikov a fotografov svojou vôňou, však? Na druhej strane ich často počujeme pred novinármi rozprávať, že nosia parfum. Aby nedošlo k nedorozumeniu, slovo “parfum” patrí medzi zaužívané výrazy. Ak hovoríme, že si kupujeme parfumy, nemusí to automaticky znamenať, že kupujeme produkt označený skratkou “P” ako “parfum”. To isté platí i pre celebrity. Niektorí herci nedajú dopustiť na kolínske vody, aj keď je v nich najmenšia koncentrácia vonných látok. Napríklad taký Dustin Hoffman, Mel Gibson alebo Jack Nicholson sa radšej navoňajú kolínskou než by nosili parfumy. A používajú ich každodenne bez toho, aby museli riešiť, kde a kedy sa čo hodí.

    Nosia celebrity parfumy pomenované po nich?

    Čo myslíte? Odpoveď znie: Áno aj nie. Keď sa niekoho hviezda dostane na chodník slávy, je to veľká česť a dať svoje meno vôni je podobná radosť. Ale pamätajte, že nikto sa žiadnej vôni neupíše na doživotie. Ani Vy. Ako sa nedávno pre módne časopisy vyjadril sám Antonio Banderas, on svoje vône nosí, ale okrem nich nepohrdne ani parfumom od Diora. Podobné názory zastávajú športovci ako David Beckham alebo Michael Jordan. Sú na svoje parfumy hrdí. A majú byť na čo. Sú úžasné.

    Aké parfumy svetových značiek nosia filmové hviezdy?

    Ak nejde o niché vôňu, alebo teda parfum vyrobený špeciálne na zákazku, potom hviezdy rady siahajú po známych značkách. Parfumy Chanel, Guerlain, Creed, Kenzo, Armani… to sú vychytené kúsky. Vsádzajú na ne športovci, politici, speváci i osobnosti z televíznej obrazovky. Chcete vedieť, aký je vkus celebrít zo sveta filmu? Prezradíme, aké parfumy im na hviezdnom nebi robia alebo robili spoločnosť.

    • Tab title
    • Tab title
    • Tab title
    • Tab title
    Marilyn Monroe, Eva Mendes a Catherine Denevue majú radi parfumy, ktoré sú kompozíciou, napríklad Chanel No.5. Zoženiete ho aj na Elnino.sk

    Chanel – No.5 EdP, zdroj fotografií celebrít: http://bit.ly/1pbCTwC

    Nicole Kidman, Renee Zellweger a Kate Hudson sú pre zmenu na romantické parfumy. Thierry Mugler Angel EdP je tým pravým. Zoženiete ho na Elnino.sk

    Thierry Mugler – Angel EdP, zdroj fotografií celebrít: http://bit.ly/1pbCTwC

    Julia Roberts, Gwyneth Paltrow a Audrey Hepburn majú rovnaký vkus na parfumy. Volia vôňu Creed - Spring Flower.

    Creed – Spring Flower EdP, zdroj fotografií celebrít: http://bit.ly/1pbCTwC

    Harrison Ford, Tom Cruise a Arnold Schwarzenegger nedajú dopustiť na parfumy Guerlain, konkrétne vôňu Vetiver, zoženiete ju aj na Elnino.sk

    Guerlain – Vetiver EdT, zdroj fotografií celebrít: http://bit.ly/1pbCTwC

    Milovaný i nenávidený Chanel a vôňa No.5

    Táto vôňa patrí medzi najkontroverznejšie ale tiež najpredávanejšie parfumy na svete. V diskusiách sa ľudia o nej často hádajú. Jedna strana tvrdí, že je hrozná, druhá ju miluje a obviňuje prvú stranu z nezrelosti a nevkusu. Faktom je, že nejde o typický parfum, ktorý má voňať ako… (namiesto bodiek si doplňte akýkoľvek kvet, ovocie alebo čokoľvek milujete). Nemá sa na nič podobať, lebo ide o kompozíciu, ktorá sa bude meniť každou chvíľkou. Ingrediencie sú viac menej vo vyváženom pomere, okrem aldehydov, ktoré zastávajú prvé miesto a dávajú parfumu zvláštne čaro. Je sladká, púdrovo-mydlová a na niekoho aj pomerne ťažká, ale stále luxusná a legendárna. Nič prvoplánového a ľahko napodobiteľného. Kto si k nej nájde cestu, ten si ju zamiluje. Silné osobnosti ako Marilyn Monroe, Eva Mendes a Catherine Denevue by s nami určite súhlasili.

    Button

    Veľmi obľúbený Thierry Mugler a jeho Angel

    Zatiaľ čo Chanel si našiel tak veľa fanúšikov medzi milovníčkami kompozičných vôní, Angel bude viac vyhovovať druhému táboru. Jeho flakón v tvare hviezdy pojal všetko sladké a ovocné, čo len na tomto svete existuje. Veľa tropického a domáceho ovocia, ktoré zalial med, nežné tóny kvetín a to všetko v základe pohltila vanilka, karamel a čokoláda. Nicole Kidman, Renee Zellweger a Kate Hudson musia mať poriadne sladký život. Toto azda ani nie je parfum, ale bonboniéra plná rôznych chutí. Do škaredého počasia alebo na spríjemnenie dlhých zimných večerov a nocí hotová bomba.

    Button

    Luxusná značka Creed – Spring Flower

    Značka Creed so svojou vôňou Spring Flower myslela nie na zimu, ale viac na jar a leto. Svoju vôňu navrhla ako menej sladký, ale zato veľmi šťavnatý ovocný kúsok s romantickými kvetinami. Jar i leto si osvieženie žiadajú, hlavne počas dňa. Po zime je človek taký unavený a vyšťavený. Ak je to i Váš prípad a potrebujete na jar nakopnúť, potom bude tento parfum pre Vás ako stvorený. A že prečo pôsobí Julia Roberts, Gwyneth Paltrow a Audrey Hepburn ako dynamo… to je azda jasné, keď majú takýto životabudič a zaháňač jarnej únavy. Každý by bol svieži na ich mieste.

    Button

    Vôňa Vetiver z dielne Guerlain

    Keď sa povie slovo “vetiver”, každý si predstaví nával citrusových vôní, ktoré človeka rýchlo preberú a zmiznú. Vtip je však v tom, že tu ide o takú zvláštnu rovnicu a vôňa nebude miznúť, ale bude naopak silnieť. Nebude z nej niečo kyslé, ale naopak, začne byť sladšia a pikantnejšia. Nie zložka dáva výsledný dojem vetiveru, ale vyvážený pomer jednotlivých ingrediencií tvoria vetiver. Je to zaujímavá a tajomná vôňa vhodná na deň. Niet divu, že si ju obľúbili takí akční ľudia ako Harrison Ford, Tom Cruise a Arnold Schwarzenegger. Ani tých neviete vždy zaradiť. Raz hrajú sladkých chlapcov a inokedy drsných chlapíkov. Kto by sa v nich vyznal?

    Button

    Možno ste sa teraz potešili, že Váš obľúbený herec či herečka používajú takú istú vôňu ako Vy. A možno Vás ich voľba prekvapila. Nech je to tak či onak, tieto 4 parfumy (našťastie) nie sú jedinými na svete. Aj keby Vás naše tipy a vône celebrít neoslovili, ponuka je dosť široká, aby ste si v nej našli takú vôňu, aká najlepšie vystihuje Vás.

    Populárne články

    Odomknite svet relaxácie s kúpeľovými soľami Kneipp

    Poodhaľte s nami tajomstvá korejskej krásy

    Suché šampóny – ako fungujú a ktoré sú najlepšie

    2014 - 2025 © elnino parfum, s.r.o.
      • No translations available for this page
        Cookies & GDPR
        Aby sme poskytli čo najlepšie služby, používame na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení, technológie ako sú súbory cookies. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tomto webe. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
        Funkcionalni Vždy aktívny
        Technické uloženie alebo prístup je nevyhnutne potrebný na legitímny účel umožnenia využívania konkrétnej služby, o ktorú účastník alebo užívateľ výslovne požiadal, alebo výhradne na účely prenosu komunikácie prostredníctvom siete elektronických komunikácií.
        Predvoľby
        Technické úložisko alebo prístup je nevyhnutný pre legitímny účel ukladania preferencií, ktoré nie sú požadované účastníkom alebo užívateľom.
        Štatistické
        The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické ukladanie alebo prístup, ktorý sa používa výhradne na štatistické účely.
        Marketing
        Technické ukladanie alebo prístup je potrebný na vytvorenie užívateľských profilov na zasielanie reklamy alebo na sledovanie užívateľa na webových stránkach alebo na niekoľkých webových stránkach na podobné marketingové účely.
        Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať {vendor_count} dodávateľov Prečítajte si viac o týchto účeloch
        Upraviť
        {title} {title} {title}