Veronika Janoušková | 22 októbra, 2014 |
Kozmetická značka Annayake sa primárne zaoberala kozmetikou. Špecializuje sa najmä na starostlivosť o pleť i telo a dekoratívnu kozmetiku, ale po veľkom úspechu v tejto oblasti sa vrhla aj na parfumy. Jej najnovšie parfumy sa volajú Shiroi and Kuroi a dostali vskutku krásny dizajn.
Filozofiou Annayake je zaoberať sa výskumom tak najviac, ako to len ide a využívať pri tom najnovšie technické vymoženosti, jemné textúry tých najlepších ingrediencií, inovatívne receptúry, ale to všetko s rešpektom k tradíciám Japonska. Vône nás majú preniesť do inej dimenzie, navodiť stav harmónie s prírodou a prijímať pozitívnu energiu.
Ťažko povedať, aké ďalšie zámery boli s novými vôňami, ale značka pravdepodobne vychádza z filozofie taoizmu, kde fungujú dva princípy – mužský a ženský, ktorý symbolizuje deň a noc, svetlo a tmu, bielu a čiernu farbu. Aj preto flakóny nechala v bielej a čiernej farbe. Majú ukazovať, ako má vyzerať harmónia.
Dámska vôňa Shiroi je zelená a svieža ako flóra v krásnej japonskej prírode. Kvety sa prelínajú s veľmi jemným zábleskom mandarínky. A to všetko korunuje pižmovo-drevitý základ.
Pánska vôna Kuroi by sa dala nazvať klasikou a výborne dopĺňa dámsku vôňu. Samuraj – toto slovo by ju vystihovalo najlepšie. Polichotí najmä aktívnym mužom. Na drevito-ambrovom základe sa krásne vyníma korenie, ktoré zahreje a kvapkou citrusovej esencie povzbudí k aktivite.
Túto značku zatiaľ neponúkame, no pevne veríme, že sa i Annayake sa dostane k nám na Slovensko rovnako, ako sa k nám dostali aj tie ostatné znaky. Japonsko je totiž slávne svojim špeciálnym prístupom k zákazníkom široko ďaleko.
Chcete vedieť, ako títo krajina vonia? Elnino.sk ponúka vynikajúce značky z Japonska (Issey Miyake, Shiseido, Masaki Matsushima) alebo od japonských návrhárov (Kenzo). Ich vône nielenže pristupujú k človeku veľmi citlivo a zodpovedne, ale tiež sú veľmi kvalitné a zaujímavé. A ten úžasný dizajn… Krása. Však posúďte sami.