Veronika Janoušková | 6 augusta, 2015 |
Keď sa bavíme o elegancii, značka Lancome by v tomto obore za svoju kozmetiku a parfumy získala pomyselný rád zlatej ruže. Kde sa totiž snúbi elegancia a šarm, tam značka Lancome nesmie chýbať.
Zakladateľ, ktorému značka Lancome vďačí za svoj zrod mal víziu. Armand Petitjean si povedal, že dá ženám to najkrajšie na svete, aby boli šťastné a tomu zasvätí celý svoj život. To, že názov Lancome (alebo správnejšie Lancôme) vymyslel Armand podľa mena zámku Le Château de Lancosme, to je už všeobecne známe. Vieme i to, že bol zámok obkolesený divými ružami a preto ich má značka Lancome vo svojom logu, no nie je to celé len o ruži. Na 80-te výročie vzniklo video, ktoré všetko objasňuje. Značka sa usiluje o eleganciu, urobiť dámy chic bohyňami, ktoré sa budú božsky aj cítiť. Zlatá ruža ako symbol, tá to všetko len zosobňuje. Však poznáte elegantnejší kvet? Ja teda nie.
https://youtu.be/iGIfjxo71cg
Armant Petitjean tvrdí, že značka Lancome vyjadruje prítomnosť šťastia po francúzsky a ružami sa len inšpiroval. Hovorí sa však, že Tento skvelý parfumér a kozmetik sa obkolesil tými najlepšími odborníkmi a najmä ružami i jazmínom. Kvety ho v podstate nadchýňali už od malička. Sám si ich pestoval vo Ville d’Avray, v záhradke neďaleko Paríža. Všímal si ich vôňu, odrody a tiež ich krásny vzhľad, lebo kvety i móda, to všetko nás inšpiruje a robí náš život krásnym. Zrejme preto si ruže všimol ako prvé aj v okolí zámku. Nebude to žiadna náhoda.
Ani parfumy Lancome nie sú len obyčajné vône. Je to šťastie v podobe krištáľového úsmevu, ktorý hovorí, že život je krásny. Zrejme preto sú parfumy Lancome vždy zahalené do krištáľového rúcha. Nezvyknú mať nepriehľadné flakóny. Slová zakladateľa potvrdzuje aj názov jednej z najúspešnejších vôní, ktorej tvárou je samá Pretty Woman – Julia Roberts – názov vône Lancome La Vie Est Belle.
Dokonalé tvary, krištáľová čistota, často aj dekorácia v tvare ruže, to všetko značka Lancome každý rok privádza do nášho života. Neveríte? Prečítajte si niečo o jej najslávnejších kúskoch a pochopíte. Ako príklad môžem spomenúť parfumy Tresor. Úplne najnovší parfum z tejto edície sa volá Lancome La Nuit Tresor. Jeho hrdlo zdobí stuha zviazaná do tvaru ruže. Viac o ňom sa dozviete v článku Noc a deň vo voňavom podaní parfumov. Rovnakým prípadom je koketná vôňa Lancome Tresor Midnight Rose. O tejto krásnej vôni stvorenej pre zvádzanie ste sa mohli dočítať v článku Parfum blízky srdcu každej ženy. Ak chcete umenie zvádzania pozdvihnúť na vyšší level, inšpirujte sa v článku Parfumovaná voda v službách čarodejnice. Vôňa Lancome Hypnose Vám pričaruje lásku omamným jazmínom.
Kozmetika Lancome, to nie je len čistá veda. Je to prísľub lepšej budúcnosti. Budúcnosti, kde sa krása pretransformovala do potešenia pre všetky ženy na svete. Za všetko hovorí úspech radu Genifique, Renergie a Hydra Zen. Ide o naozaj špeciálne produkty, za ktoré dávajú ruku do ohňa aj šéfredaktori časopisov svetového mena.
Ani dekoratívna kozmetika Lancome neposkytuje pleti len farbu. Farba je vraj ako bozk, ktorý rozžiari tvár. Značka Lancome rozhodne pozná postupy, ako zvýrazniť prednosti. Jej najsilnejšou stránkou sú podľa mňa produkty na riasy a na pery. Riasenky a podklady pod riasenky permanentne získavajú v anketách najvyššie a najlepšie hodnotenia. Rúže majú krásne farby a stálu farebnosť. Riasenky zasa krásne držia a tvarujú riasy. Značka Lancome má tiež perfektné multifunkčné paletky, ktoré môžem len a len odporúčať. Celý rad Hypnose je veľmi vydarený. Na Selfino.sk som písala o produktoch tejto značky už veľa krát, pozrite TAG.
A keby ste chceli vedieť, tak aj ruža Lancôme naozaj existuje. Je robustná, má dlhé púčiky v tvare cylindra, fuchsiovú farbu až do fialova. Presne taká, akú ste videli znázornenú vo videu. Ako vonia, to netuším, no isto nebude len takou priemernou odrodou, tak ako nie je značka Lancome priemerným výrobcom. Za zlatou ružou Lancome hľadajte len tú najvyššiu kvalitu.