Veronika Janoušková | 20 septembra, 2016 |
Tak je koniec parády a značka Burberry to včera na London Fashion Week roztočila vo veľkom štýle. A bodaj by nie, však ide o britskú značku. Pozrime si na fotkách, aké veľké veci sa tam diali.
Či už Vám zaznie v ušiach meno značky Burberry, alebo sa niekto zmieni v reči o London Fashion Week, obidva pojmy sa Vám spoja v jedno. Nemusíte byť znalec módy, aby Vám došlo, že Burberry je na britských ostrovoch domácou značkou a Briti (ako praví patrioti) ju nenechajú bez povšimnutia. Tak sa aj stalo. Módna šou Burberry mala vynikajúci ohlas a medzi jej najväčšie lákadlá pre verejnosť patrili tváre známych osobností ako Cara Delevingne, Samantha Cameron, Lily James, Felicity Jones, Nicholas Hoult and Adwoa Aboah a Jenna Coleman. Títo ľudia sedeli priamo v prvom rade a nadšene tlieskali.
Módny dom Burberry pre svojich fanúšikov i špeciálnych hostí nachystal vskutku prekrásne prostredie. Pozrite si ho i Vy a kochajte sa. Môže byť niečo ešte viac britské ako navonok divoko pôsobiaca záhrada, schodisko s kobercami a tá zvláštna kultivovanosť v zariaďovaní interiéru a exteriéru? Ja si myslím, že práve do tohto prostredia zapadajú modely i parfumy Burberry najlepšie.
Video uverejnené používateľom Burberry (@burberry),
Aby som nechválila len značku, musím pochváliť aj celebrity. Ako ste mohli vidieť na fotografii, prišli v prevažne tradičných britských odevoch. Ich outfity boli (až na pár výnimiek) striedme, moderné a súčasne tradičné. Ak je niečo, čo vystihuje módny dom Burberry najlepšie, sú to práve tradície. Ovoňajte hociktorý parfum Burberry a budete so mnou súhlasiť. Je to všetko ten typický uhladený a klasický štýl.
Aj keď bude móda na jarnú a letnú sezónu 2017 veľmi odvážna a budú sa nosiť pestré odevy v štýle pyžama z lesklých materiálov, značka pozná svoje korene. Čo bolo veľmi zaujímavé a priamo súvisí s koreňmi, bola napríklad módna téma. Tradičná, ako inak. Christopher Bailey, kreatívny riaditeľ, sa rozhodol poňať prehliadku ako návrat do minulosti a niektoré z modelov boli inšpirované postavami z románu domácej spisovateľky Virginie Woolf – Orlando. Nepoviem, že by som si práve také vojenské sako obliekla, no byť domácim, neudržím slzičku dojatia. Ja tento nápad oceňujem. Tu som pre Vás prichystala aj malú módnu prehliadku.
Na módnej šou evidentne nechýbal károvaný vzor, ktorý v podstate značku preslávil. Pre takúto kabelku Burberry by som vraždila. (smiech) A samozrejme ani starý dobrý a stále moderný trenčkot neostal bez pozornosti. Čierny trenčkot sa naopak objavoval najčastejšie a podľa mňa to bol aj jasný zámer. Prečo?
Práve čierny trenčkot poskytol inšpiráciu k vytvoreniu nového parfumu, ktorý značka Burberry len pár týždňov pred zahájením London Fashion Week uviedla na trh. Ja ako milovníčka vôní My Burberry sa na toaletnú vodu My Burberry Black veľmi teším a neviem sa dočkať, kedy príde k nám na Slovensko. Až k nám prifrčí, samozrejme Vám ju rada predstavím.
Hlava: jazmínSrdce: ruža, broskyňaZáklad: pačuli, ambra
Niečo napovedá názov parfumu. Čierna a vlastne i biela farba je veľmi IN a na London Fashion Week ju nosil každý druhý človek. Ktorá dáma nemala na sebe niečo čierne alebo biele, tá mala isto nechty nalakované bielym lakom na nechty. Chcete skúsiť nejaký dobrý? Vyskúšajte gélový lak Sally Hansen Miracle Gel. V ponuke je biely lak i rôzne svetlé odtiene.
Vlasy sa nosili prevažne rozpustené a občas aj strapaté, no objem bola samozrejmosť. To mala pod palcom hlavne značka Goldwell, ktorá vyrába špičkovú vlasovú kozmetiku. Aké iné mená sa tam ešte skloňovali? Dosť sa spomínala francúzska značka Nuxe a konkrétne jej sérum Nuxellence Eclat Youth And Radiance Anti-Age Care. V hanbe neostala ani značka Elizabeth Arden so svojim radom Prevage. Je otázne, prečo práve protivráskové produkty. Možno to bolo tým, že je jeseň a v pochmúrnom britskom počasí a ani v jeseni svojho života nechce žiadna dáma vyzerať staršie. Oba rady majú vynikajúce zloženie a udržia Vašu pokožku vo vynikajúcej forme.
Už teda vieme, čo sa nosí, čo sa nosiť bude a aké novinky má Burberry. A ja sa už veľmi teším, pretože zajtra začne šou v ďalšom mojom obľúbenom meste – úlohy sa ujme Miláno. Na Milano Fashion Week sa medzi 21. – 26. 9. 2016 krásne predvedú značky Giorgio Armani, Salvatore Ferragamo, Versace, Gucci, Diesel, Bottega Veneta, Fendi, Moschino, Roberto Cavalli, Prada a iné slávne módne domy. Nenachádzam slov, to bude isto paráda.
Zdroj úvodnej fotografie: Fragrantica.com – reklamná kampaň My Burberry Black