Veronika Janoušková | 17 januára, 2018 |
Po extravagantnej kabelke a črievičke na vražedne vysokom podpätku je tu KENZO World. Ďalší ľahko bizarný kúsok. Aj Vás už uchvátilo “božské tretie oko” sladkou kvetinovo-ovocnou vôňou?
Pilulka, lebka, črievička, zovreté päsť, kabelka, kniha, granát, drevený klátik a dokonca i váza s kvetinou. To všetko sme tu už mali a ak zbierate podivné flakóny, Vaša zbierka môže byť vďaka týmto fľaštičkám plná úžasných vôní. Však ich poznáte, nemusím menovať. Čo však isto nepoznáte, je vôňa, ktorá sa objavila v sekcii Novinky vôní. Netypický flakón v tvare oka s gumenými riasami KENZO World Vás z police sleduje. 😉
Parfumovanou vodou KENZO World sa značka snaží posunúť hranice cítenia spotrebiteľov zase o kúsok vyššie. Pre svoj flakón bude kúskom, na ktorom v parfumérii spočinú všetky oči. Nech sa naň pozriete z ktoréhokoľvek uhla (i zhora), vždy Vám bude jasné, že sa dívate na netradičný kúsok, ktorý bol úmyselne vyformovaný v tvare oka. Akoby sa módny dom Kenzo snažil odkázať svetu, že dohliadne na to, aby sa zbavil kŕčov a nebral všetko smrteľne vážne. Aby sme si vedeli vystreliť i sami zo seba, lebo ako povedal Seneca, ak sa dokáže človek zasmiať sám sebe, nevyjde zo smiechu po celý život. Dôkazom je i spot, ktorý sprevádza kampaň KENZO World.
https://www.youtube.com/watch?v=ABz2m0olmPg
Ak tento televízny spot nepohne telom, tak minimálne Vašimi brvami isto. A možno aj bránicou. Apropo, aj Vy ste čakali, že sa mladé žieňa na konci videa upokojí a božské oko KENZO World ho skrotí? Ja áno, no po ovoňaní novinky som pochopila, že to ani nemohlo skončiť inak. Oko je zrkadlom do tela, v ktorom drieme srdce dieťaťa a ktoré má veľké sny a je pripravené podmaniť si celý svet.
Francis Kurkdjian, konkrétne jeho nos, nechal vzniknúť parfum plný prudkého vzostupu kvetov a sladkého ovocia. Dá sa povedať, že je to jeho štýl, ktorý rozpoznávam v edícii vôní Burberry My Burberry, ale jeho stopy cítim i u Elie Saab v kolekcii Le Parfum. Jazmín a pivonku kombinovanú s červeným ovocím má Francis asi obzvlášť rád. Ja tiež, no musím smutne skonštatovať, že pre niekoho možno bude parfumovaná voda KENZO World len sladkastou svieženkou.
Pre iné dámy bude nový parfum KENZO vôňou, z ktorej budú čerpať energiu a dobrú náladu po celý deň. KENZO World EdP sa otvára až extrémne sladko-kyslou dávkou červeného ovocia (rozpoznávam divé čerešne, višne a brusnice) poprekladaného ťažkými tónmi kvetov. Pivonku a jazmín zaliala šťava a ich obrysy sa pod ťarchou ovocia strácajú. Kľúčovou látkou je tu totiž ambroxan, ktorý nám bráni vnímať kvetiny ako niečo elegantné a podstatné. Vysvetlím to na príklade.
Predstavte si, že fotíte misu ovocia na kvetinovej lúke. Šošovka fotoaparátu zaberie ovocie, ale celé okolie rozostrí a kvety sa rozplynú ako machule. Vieme, že tam sú, dávajú fotografii farbu a Vášmu dňu vôňu, ale nezamestnávajú myseľ. Žiaľ, neviem sa zbaviť pocitu, že to ovocie vyrástlo niekde za Atlantikom a k nám ho doviezli v plastových obaloch. Našťastie, na pokožke sa tento jemne syntetický podtón stráca. Vôňa tak môže neskromne vykričať do sveta, že je svetová a v predaji je aj v sete s krásnou kozmetickou taštičkou. Osobne sa teším na jej ďalšiu verziu Intense i toaletnú vodu, ktorá snáď čoskoro dorazí i na Slovensko.
Kto sa vyžíva v sladkých (lesných) kvetinovo-ovocných vôňach a hľadá vôňu na každý deň, ten bude spokojný! Fantastický koncept KENZO World sprevádza viac než slušná výdrž a teda Vás bude doprevádzať všade, kam sa len pohnete. Aby ste ju získali, stačí Vám pohnúť prstom a kliknúť na web Elnino.sk, kým sú zásoby.