Veronika Janoušková | 12 februára, 2020 |
Dermalogica ponúka širokú paletu produktov, ktoré si môžete vhodne vybrať podľa toho, aký problém vašu pleť trápi. Máte suchú a dehydratovanú pleť? Trápi vás akné v dospelosti? Alebo je vaša pleť citlivá a začervenaná? So všetkým vám pomôže značková kozmetika Dermaologica.
Píše sa rok 1983 a v Amerike vzniká International Dermal Institut, ktorý vykonáva výskum pleti a poskytuje kozmetičkám, masérom a ďalším profesionálom v obore postgraduálne štúdium. Tí sa však po nadobudnutí nových vedomostí začínajú pátrať po prípravkoch, ktoré by zodpovedali potrebám ich klientov. Majú vzdelanie, majú analýzu pleti Face Mapping®, cieľ pomôcť zákazníkom, ale chýba to zásadné.O tri roky neskôr v roku 1986 boli preto vyvinuté prvé produkty, ktoré sa absolútne vymykali tomu, čo dovtedy trh ponúkal a boli zložením úplne unikátne. A tak sa začala rodiť značka, ktorú už dnes poznáme pod menom Dermalogica. Značka, s ktorou pracujú v profesionálnych kozmetických salónoch po celom svete, a ktorej vysoko funkčné produkty si môžete vyskúšať aj vy v pohodlí domova.
Ak ste si mysleli, že je táto značka kozmetiky čisto prírodná, musím vás vyviesť z omylu. Prírodné zložky tu tiež hrajú veľkú úlohu. Nepochybne. Pre vývoj produktov je však najdôležitejšie využitie moderných západných výskumov a kombinácia prírodných zložiek s takými účinnými látkami, aby boli dosiahnuté čo najlepšie výsledky.A aby ste neplatili za dizajnové obaly ani za látky ako napríklad vosk z ovčej vlny – lanolín, denaturovaný lieh, minerálne oleje, umelé farbivá a aromatické zložky. Lanolín síce pomáha konzistencii, lieh rozpusteniu niektorých látok, minerálne oleje roztierateľnosti, farbivá a parfumy zasa vylepšujú farbu i vôňu. To je fakt. Ale pri používaní bežnej kozmetiky s takýmto lacným zložením nepostrehnete žiadne markantné zlepšenie stavu vašej pleti. Je to iba luxusná pasca pre zmysly a marketingový ťah.Produkty Dermalogica nepredáva obal. Nebola tu žiadna snaha o sofistikovaný dizajn ani 100 % prírodné zloženie. Skôr sa kladie dôraz na koncentráciu. V produktoch sa využíva minimum vody, ktorá taktiež v kozmetike nehrá žiadnu väčšiu rolu. Iba tvorí väčší objem, za ktorý si nechávajú bežní výrobcovia draho platiť. Dermalogika sa teda nedrží aktuálnych trendov. Robí však maximum pre to, aby koncový zákazník dostal presne to, čo jeho pleť potrebuje k zlepšeniu a nie balasty.
Špičková starostlivosť o pleť s Dermalogica je vo všetkých ohľadoch výnimočná a profesionálna. Značka si potrpí nielen na kvalite svojich produktov, ale hľadí aj na etiku pri výrobe. Žiadne z produktov ani ingrediencií preto nie sú testované na zvieratách. Máme dočinenia s ďalšou cruelty free značkou.Presvedčte sa sami o jedinečných výsledkoch kozmetiky Dermalogica, ktorá ponúka efektívne riešenie pre každý typ pleti!