• Parfumy
    • Tipy a inšpirácie
      • Trendy v líčení
      • Starajte sa o seba
    • Zaujímavosti
    • O nás
      • Nákupné triky
    • Home
    • Značky od A po Z D - I
    • DKNY a povestné jabĺčka

    DKNY a povestné jabĺčka

    Veronika Janoušková | 28 augusta, 2014 |

    Značku DKNY, celým názvom Donna Karan New York a jej známe jabĺčko, má na svedomí dizajnérka, ktorej bol svet módy a krásy zrejme predurčený. Už od detstva sa cítila byť jeho súčasťou, pretože Donna Karan vyrastala v rodine, ktorá módou žila. Niet divu, že i sama začala fušovať do tohto remesla.

    Vôňa DKNY Be Delicious Fresh Blossom a pekný flakón v tvare jablka z obchodu Elnino.sk

    DKNY Be Delicious Fresh Blossom EdT

    Hviezda Donny stúpla do pomyselného dizajnérskeho neba v sedemdesiatych rokoch, kedy jej úspech naštartovala kariéra kreatívnej asistentky u módnej značky Anne Klein. Po smrti Anne prebrali biznis iní ľudia a tak sa rozhodla kráčať svojou vlastnou cestou. V roku 1985 založila so svojim druhým manželom svoju vlastnú značku, aby mohla svetu priniesť svoju vlastnú kolekciu.

    Donna do povedomia ľudí vstúpila svojou kolekciou Essentials, v ktorej predstavila sedem základných a veľmi jednoducho strihaných kúskov, ktoré by nemali chýbať v žiadnom šatníku. Tieto kúsky sa dajú spolu kombinovať a tak aj s jednoduchou garderóbou vytvoríte dokonalý outfit na každú príležitosť. Z módneho móla sa aj vďaka nej začali vytrácať modely, ktoré sa v bežný deň a bežnou ženou nedali nosiť. Do popredia tak konečne vystúpila funkcionalita a pohodlie.

    Jej svetom však nie sú len odevy pre ženy. Dizajnérke nechýba odvaha a ani sny. Stala sa tvorkyňou a spolutvorkyňou módnych doplnkov (kabelky, obuv, šperky, hodinky), ale tiež kozmetiky, parfumov a doplnkov do interiéru.

    Značku DKNY vynikajúco vystihuje slová ako striedmosť, minimalizmus, nadčasovosť a racionalita. Zásadne vytvára len univerzálne kúsky, nad ktorými nemusíte veľmi premýšľať, pretože sú ľúbivé, ľahko kombinovateľné, nositeľné a viete, že sa budú hodiť na akúkoľvek príležitosť. To sa týka nielen oblečenia, ale tiež vôní.

    Svet vône DKNY

    Vôňa DKNY Be Delicious a pekný flakón v tvare jablka z e-shopu Elnino.sk

    Vôňa DKNY Be Delicious EdP

    V roku 1992 začala Donna spolupracovať so spoločnosťou Esteé Lauder a všetky produkty pre krásu distribuuje pod značkou Donna Karan Beauty a DKNY. Na konto si odvtedy pripísala zásluhy za 103 vynikajúcich vôní, ktoré v sebe nezaprú Donnino odhodlanie nerobiť dizajn zbytočne komplikovaný. Všetky flakóny by mohli ste s pokojným svedomím vystaviť na policu a použiť ich ako dekoráciu. Ich tvary sú elegantné, jednoduché, skrátka vidieť, že má vkus. To isté môžeme povedať o ich obsahu. Všetky vône môžete na seba nastriekať a vyraziť von bez obáv, že nimi budete niekoho obťažovať.

    Nedávno sme Vám na tomto webe Selfino predstavili vôňu DKNY – Be Delicious. Z radu Be Delicious máme v ponuke presne 13 vôní, ale v tomto konkrétnom prípade nie je trinástka nešťastné číslo. Všetko sú to svieže vône plné ovocia, ktorému dominuje jablko, kvet jablone, alebo nejaké iné svieže tóny, do ktorých sa určite zamilujete.

    Button

    Populárne články

    Ako čítať zloženie kozmetických produktov

    Odomknite svet relaxácie s kúpeľovými soľami Kneipp

    Poodhaľte s nami tajomstvá korejskej krásy

    2014 - 2025 © elnino parfum, s.r.o.
      • No translations available for this page
        Cookies & GDPR
        Aby sme poskytli čo najlepšie služby, používame na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení, technológie ako sú súbory cookies. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tomto webe. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
        Funkcionalni Vždy aktívny
        Technické uloženie alebo prístup je nevyhnutne potrebný na legitímny účel umožnenia využívania konkrétnej služby, o ktorú účastník alebo užívateľ výslovne požiadal, alebo výhradne na účely prenosu komunikácie prostredníctvom siete elektronických komunikácií.
        Predvoľby
        Technické úložisko alebo prístup je nevyhnutný pre legitímny účel ukladania preferencií, ktoré nie sú požadované účastníkom alebo užívateľom.
        Štatistické
        The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Technické ukladanie alebo prístup, ktorý sa používa výhradne na štatistické účely.
        Marketing
        Technické ukladanie alebo prístup je potrebný na vytvorenie užívateľských profilov na zasielanie reklamy alebo na sledovanie užívateľa na webových stránkach alebo na niekoľkých webových stránkach na podobné marketingové účely.
        Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať {vendor_count} dodávateľov Prečítajte si viac o týchto účeloch
        Upraviť
        {title} {title} {title}