Veronika Janoušková | 17 marca, 2015 |
Máte dosť bežne dostupnej dekoratívnej kozmetiky? Vyskúšajte cenovo dostupnú dekoratívnu kozmetiku NYX, ktorá si vďaka svojej vysokej kvalite a nízkej cene rýchlo získala srdcia žien na celom svete.
Nemusíte sa cítiť previnilo, že opäť míňate peniaze, keď vo Vašom košíku skončí dekoratívna kozmetika NYX, respektíve čokoľvek od tejto značky! Príďte sa presvedčiť na vlastné oči, že jej cena je príjemne nízka. Boli časy, keď sama zakladateľka Toni Ko radšej zahodila celú zásielku tovaru do kontajnera, pretože jej kvalita nezodpovedala potrebným štandardom. Kvalita je pre túto značku na prvom mieste. Značka NYX sa vyznačuje vysokou pigmentáciou, vďaka ktorej bude Vaše líčenie vždy dokonalé a perfektné. V ponuke nájdete obrovský výber a širokú farebnú škálu produktov, vďaka ktorým docielite už behom krátkej chvíle na prvý pohľad prepracované líčenie.
Produkty NYX používajú nielen ženy takmer na celom svete. Dekoratívna kozmetika NYX by nájde aj v kufríkoch popredných filmových maskérov, profesionálnych vizážistov a v kozmetickej výbave ju majú i svetové celebrity. “Každá žena je iná a ja sa snažím ponúkať produkty a možnosti, ktoré im pomôžu byť krásne, vyrovnané a sebavedomé”, hovorí Toni Ko.
Písal sa rok 1999, kedy si mladá podnikavá dievčina menom Toni Ko uvedomila značnú medzeru na kozmetickom trhu a rozhodla sa založiť vlastnú kozmetickú značku. Pomenovala ju podľa starovekej gréckej bohyne noci Nyx. Toni Ko patrí do generácie prisťahovalcov z Kórey, ktorí v 90. rokoch vo veľkom objavovali možnosti slobodnej Ameriky. Kto by to dnes povedal, že sa mladé 13-ročné dievčatko, ktoré nevedelo ani slovo po anglicky, stane o niekoľko rokov neskôr zakladateľkou mnohomiliónovej kozmetickej značky NYX? Cesty osudu sú nevyspytateľné a niekedy aj neuveriteľné…
Toni Ko dokázala skvele využiť situáciu, chopiť sa svojej šance a vyplniť medzeru medzi prestížnymi značkami kozmetiky, ktorú si však nemôže dovoliť každý a značkami masovo predávanými v lekárňach. Jej cieľom bolo ponúknuť zákazníkom profesionálne, bohato pigmentované produkty za prijateľné ceny. Za svoj úspech vďačí priekopníckemu poňatiu online marketingu prostredníctvom sociálnych sietí. V súčasnej dobe je táto kozmetika k dispozícii vo viac ako 70 krajinách sveta.
“Od prvého dňa bolo mojím hlavným cieľom dodávať najkvalitnejšiu kozmetiku za veľmi prijateľnú cenu. Druhým cieľom bolo jeden deň predať značku spoločnosti L’Oréal. “zverila sa sama zakladateľka Toni Ko magazínu Forbes.
Tak čo, vyskúšate ju tiež? Ja si tú príležitosť rozhodne nenechám ujsť a už si brúsim zuby na niektoré kúsky. Za tú cenu si jednoducho musím aj sama niečo zadovážiť. Ako kozmetická maniačka musím mať aspoň jeden kúsok.